AP 400


Sabit tesislerde, yedek veya sürekli güç kaynağı kullanım sahalarında Aksa jeneratör grubu, güvenilirlik ve ideal performans sağlar. Üretilen tüm jeneratör grupları için, ön ürün testi ve fabrika imalat testi yapılır.
Model Adı |
AP 400 |
||
---|---|---|---|
Frekans (HZ) |
50 |
||
Kullanılan Yakıt Tipi |
Diesel |
||
Motor Markası ve Modeli |
PERKINS - 2206A-E13TAG2 |
||
Alternatör Markası ve Modeli |
Mecc Alte - ECO 40-1S/4 C |
||
Kontrol Paneli Modeli |
DSE 7320 |
||
Kabin | MS 80 |
VOLTAJ | Standby Güç (ESP) | Prime Güç (PRP) | Standby Amper | ||
---|---|---|---|---|---|
kVA | kW | kVA | kW | ||
400/231 | 400 | 320.00 | 350 | 280.00 | 577.37 |
Prime Güç (PRP) : Değişken yük altında sürekli çalışma gücü olarak tanımlanmıştır. PRP, ISO 8528-1'e uygundur her 12 saatte bir 10% aşırı yükleme yapılabilir.
Motor |
PERKINS |
||
---|---|---|---|
Motor Modeli | 2206A-E13TAG2 | ||
Silindir ve Tasarım | 6 cylinders - in line | ||
Çap ve Strok | mm | 130 X 157 | |
Toplam Silindir Hacmi | L | 12.5 | |
Hava Emme | Turbo Charged and Charge Air Cooled | ||
Sıkıştırma Oranı | 16.3:1 | ||
Norminal Devir | d/dk | 1500 | |
Yağ Kapasitesi | L | 40 | |
Standby Güç (kW/HP) | 368.4/493.83 | ||
Prime Güç (kW/HP) | 324.2/434.58 | ||
Ceket Suyu Isıtıcı Adedi | |||
1 | |||
Ceket Suyu Isıtıcı Gücü (Watt) | |||
3000 | |||
Kullanılan Yakıt Tipi | |||
Diesel | |||
Enjeksiyon ve Sistem Tipi | |||
Direct | |||
Yakıt Pompası Tipi | |||
MEUI | |||
Governör Sistemi | |||
ECM | |||
Operasyon Voltajı (Vdc) | |||
24 Vdc | |||
Batarya ve Kapasite (Miktar/Ah) | |||
2x120 | |||
Şarj Alternatörü | |||
70 | |||
Soğutma Metodu | |||
Water Cooled | |||
Soğutma Fan Hava Akımı (m³/dk) | |||
563 | |||
Hava Filtresi | |||
Dry Type | |||
Prime %100 Yükte Yakıt Sarfiyatı (lt/saat) | |||
71 | |||
Prime %75 Yükte Yakıt Sarfiyatı (lt/saat) | |||
54 | |||
Prime %50 Yükte Yakıt Sarfiyatı (lt/saat) | |||
37 |
Üretici | Mecc Alte | |
---|---|---|
Alternatör Markası ve Modeli | ECO 40-1S/4 C | |
Frekans (HZ) | Hz | 50 |
Güç (kVA) | kVA | 400 |
Tasarım | 4 Pole, Brushless | |
VOLTAJ | V | 400 |
Faz | 3 | |
Otomatik Voltaj Regülatörü | DER1 | |
Voltaj Regülasyonu | (+/-) | 0.5 |
Yalıtım Sistemi | H | |
Koruma Sınıfı | IP23 | |
Güç Faktörü | 0.8 | |
Alternatör Ağırlığı (Kg) | 1047 | |
Soğutma Havası (m³/dk) | m3 | 54 |
Açık Grup | Kuru Ağırlık (kg.) (kg.) |
Boy (mm.) |
En (mm.) |
Yükseklik (mm.) |
Yakıt Depo Kapasitesi (lt.) (Lt.) |
---|---|---|---|---|---|
![]() |
3200 | 3205 | 1550 | 2103 | 850 |
Kabinli Grup | Kuru Ağırlık (kg.) (kg.) |
Boy (mm.) |
En (mm.) |
Yükseklik (mm.) |
Yakıt Depo Kapasitesi (lt.) (Lt.) |
MS 80![]() |
4220 | 4753 | 1606 | 2500 | 850 |
- Su soğutmalı dizel motor
- Radyatör ve mekanik fan
- Dönen ve sıcak parçalara dokunmayı önleyen koruyucu kafes
- Elektrikli marş motoru ve şarj alternatörü
- Akü (kurşun asitli), kabloları ve sehpası
- Motor blok suyu ısıtıcısı
- Çelik şase ve titreşim önleyici takozlar
- Şaseye entegre yakıt tankı
- Esnek yakıt bağlantı hortumları
- Tek yataklı, ve H yalıtım sınıflı alternatör
- Endüstriyel kapasitede susturucu ve esnek çelik kompensatör
- Elektronik akü şarj cihazı
- Kullanma ve montaj kılavuzu
• Yakıt-su ayırıcı filtre
• Düşük su seviyesi alarmı
• Yağ ısıtıcısı
ALTERNATÖR
• Isıtıcı, rutubet önleyici
• Büyük güçte alternatör
• Tek fazlı alternatör (4 hatlı)
• Çıkış şalteri
KONTROL PANOSU
• Uzaktan iletişim ve kontrol
• Toprak kaçağı, tek jeneratör
• Şarj ampermetresi
TRANSFER PANOSU
• Üç veya dört kutuplu transfer sistemi
• Üç veya dört kutuplu motorlu çıkış şalteri
YARDIMCI DONATILAR
• Ana Yakıt Tankı
• Otomatik veya manuel yakıt dolum sistemi
• Yağ boşaltma, el pompası
• Düşük ve yüksek yakıt seviyesi alarmı
• Egzoz susturucusu, meskûn mahal tip
• Muhafaza kabini; ses yalıtımlı tip veya açık alan tip
• Hava kanalı adaptörü (radyatör önü)
• Motorlu panjur (hava giriş ve çıkış devresi)
• Ses yalıtımlı kanal (hava giriş ve çıkış devresi)
• Römorklar
• Alet takımı (bakım için)
• 1500/3000 çalışma saati için bakım seti
• Çift cidarlı şasi
• Antifriz ve motor yağlama yağı (-30°C çevre sıcaklığı için)

2. Şebeke ve transfer butonu
3. LCD ile işletme durumları ve ölçme göstergeleri
4. Arıza alarm LED'leri
5. Jeneratör ve transfer butonu
6. Durum Led'leri
7. Çalışma Şekli seçme butonları

2. Şebeke ve transfer butonu
3. LCD ile işletme durumları ve ölçme göstergeleri
4. Arıza alarm LED'leri
5. Jeneratör ve transfer butonu
6. Durum Led'leri
7. Çalışma Şekli seçme butonları
●DSE, model 7320 Otomatik Şebeke Arıza izleme ve jeneratör kontrol modülü.
●Elektronik akü şarj cihazı.
●Acil durdurma butonu ve kontrol devreleri için sigortalar.
220 kVA ve üzeri jeneratör gruplarımızda DSE7320 kontrol sistemi standartdır. Elektronik ve elektronik olmayan gaz ve dizel motorlu jeneratör gruplarının otomatik olarak çalıştırılması ve durdurulması için tasarlanmıştır.
Ayrıca modül şebeke voltajını ve frekansını izler ve yedek jeneratör grubu ile ona bağlı güç transfer sistemini kontrol eder.
Standart Özellikler
- Mikro işlemci ile kontol.
- 132 x 64 piksel, LCD gösterge ile bilgiler kolaylıkla okuma.
- Modül ön panelinden veya PC ve yazılımı vasıtasıyla programlama.
- Yumuşak tuşlu membran klavye ve beş tuşlu menü navigasyon.
- Ethernet ve RS232, RS485 vasıtasıyla uzaktan iletişim.
- Tarih ve saat ile kayıt defterinde arıza/olayı (50) gösterme.
- Çoklu tarih ve saat ile motor egzersiz durumu ve bakım programı.
- Kontrol tuşları: Stop, Manuel, Otomatik, Test, Start, Sessiz / Lamba test.
- Jeneratöre transfer, Şebekeye transfer, Menü navigasyon.
- Motor blok suyu ısıtıcı kontrolü.
MOTOR
●Motor deviri
●Yağ basıncı
●Su sıcaklığı
●Çalışma saati
●Akü voltajı
●Motor bakım zamanı gelmiş
JENERATÖR
●Voltaj (L-L, L-N)
●Akım (L1-L2-L3)
●Frekans
●Toprak kaçağı
●Faz sırası
ŞEBEKE
●VoltaJ (L-L, L-N)
●Frekans
●Yüksek yağ sıcaklığı - durdurma
●Düşük yakıt seviyesi - durdurma
●Düşük yakıt seviyesi - alarm
●Yüksek yakıt seviyesi - alarm
●Elelektriksel Güvenlik / EMC uygunluk
●BS EN 60950 Elektrikli iş cihazları
●S EN 61000-6-2 EMC muafiyet
●S EN 61000-6-4 EMC emisyon standartı
- Akü şarj cihazı switching-mode ve SMD teknolojisi ile üretilmişdir ve yüksek verime sahiptir.
- Akü, V - I karakteristik eğrisine göre şarj edilir.
- Cihaz çıkışı kısa devreye karşı korunmuştur.
- 2405 şarj cihazı, lineer şarj cihazlarına göre daha verimli, uzun ömürlü, arıza oranı daha düşük, hafif ve ısı yayması çok düşüktür.
- Ters kutup bağlantısına karşı korunmuştur
- Şarj arızası çıkışı mevcuttur.
- Giriş voltajı: 198-264V. Çıkış akımı: 27,6V veya 13,8V 5A.

2. Acil durdurma butonu
3. Kontrol panosu sağ tarafta şaseye montajlı
4. Korozyona dayanıklı kilit ve menteşeler
5. Yağ boşaltma motor üzerinde vana ile
6. Egzoz sistemi kabin içinde, gizli
7. Her iki yan tarafta bakımı kolaylaştıran kilitlenebilir geniş kapılar
8. Ön ve arkada bakımı kolaylaştıran kilitlenebilir geniş kapılar
9. Depo-Şase
10. Kaldırma ve taşıma noktası, şase veya kabin üzerinde
11. Radyatör su dolumu ve yağ dolumu için kapak
12. Ses yalıtım malzemeleri
13. Plastik hava emiş cepleri
Kabin, jeneratör seti, egzoz sistemi ve yakıt deposu, şasi tek paket olarak sevk edilecek şekilde, birbirini bütünleyecek ve kolay montaj için geliştirilmiştir.
Kimyasal temizleme işleminden geçirilen, kabin çelik sac parçaları, polyester toz boyayla kaplanır ve fırınlanır
Alev önleyici yalıtım süngeri
Servis noktalarına kolay erişim
Kabin içerisinde egzoz sistemi ve ısı yalıtımı
İki tarafta geniş kapılar Kilitli kapı üzerinde şeffaf pencereden kontrol panosunu izleyebilme
Kabinin dışına montajlı acil stop butonu
Soğutma fanı ve şarj alternatörü dokunmaya karşı korunmuştur
Kilitlenen kapı ile yakıt dolumu ve akü ye erişim
Şasi ve kabin üzerinde kaldırma noktaları
Ses yalıtım kabinli grupların ses testi 2000/14/EC ye uygun olarak Szutest tarafından denetlenmektedir.
Kabin Seri Modeli | MS 80 | |
---|---|---|
En | mm. | 1606 |
Boy | mm. | 4753 |
Yükseklik | mm. | 2500 |
Yakıt Depo Kapasitesi (lt.) | Lt. | 850 |