AD-TP 1500

Ürün: HYUNDAI Alternatör: AK 6540 Kontrol Sistemi: InteliGen NT
Ürün Hakkında

Yeni Twin Power serisi, daha önce hiç olmadığı kadar esneklik ve performans sunar. Tek başlık altında iki jeneratör ile iki kez yedekleme ve güvenilirlik sağlar. İki motor senkronizasyon ve back2back modunda çalışarak 7/24 güç kaynağı sağlar. Merkezi kontrol ve izleme sistemi, kolay başlatma ve devreye alma sağlar. Müşteriye toplam yatırım ve işletme maliyetleri açısından tasarruf sağlar.

Genel Özellikler
Model Adı AD-TP 1500
Frekans (HZ) 50
Kullanılan Yakıt Tipi Diesel
Motor Markası ve Modeli HYUNDAI - DP222LB
Alternatör Markası ve Modeli Aksa - AK 6540
Kontrol Paneli Modeli InteliGen NT
Kabin AK98 - 1500TP
3 Faz Sayısı, 50 Hz, PF 0.8
VOLTAJ Standby Güç (ESP) Prime Güç (PRP) Standby Amper
kVA kW kVA kW
400/231 1480 1184.00 1350 1080.00 2136.26
Standby Güç (ESP) : Güvenilir şebeke kaynağının kesilmesi durumunda, değişken elektrik yük ihtiyacının karşılanmasında kullanılır. ESP, ISO 8528-1'e uygundur Aşırı yüklemeye izin verilmemiştir.

Prime Güç (PRP) : Değişken yük altında sürekli çalışma gücü olarak tanımlanmıştır. PRP, ISO 8528-1'e uygundur her 12 saatte bir 10% aşırı yükleme yapılabilir.
Motor Özellikleri
Motor HYUNDAI
Motor Modeli DP222LB
Silindir ve Tasarım 12 cylinders - V type
Çap ve Strok mm 128 X 142
Toplam Silindir Hacmi L 21.927
Hava Emme Turbo Charged and Intercooled (Air to Air)
Sıkıştırma Oranı 15.0:1
Norminal Devir d/dk 1500
Yağ Kapasitesi L 40
Standby Güç (kW/HP) 664/903
Prime Güç (kW/HP) 604/821
Ceket Suyu Isıtıcı Adedi
1
Ceket Suyu Isıtıcı Gücü (Watt)
3000
Kullanılan Yakıt Tipi
Diesel
Enjeksiyon ve Sistem Tipi
Direct
Yakıt Pompası Tipi
WEIFU in-line "P" type
Governör Sistemi
Electronic
Operasyon Voltajı (Vdc)
24 Vdc
Batarya ve Kapasite (Miktar/Ah)
2x143
Şarj Alternatörü
45
Soğutma Metodu
Water Cooled
Soğutma Fan Hava Akımı (m³/dk)
860
Sogutma Kapasitesi (sadece motor) (l)
23
Hava Filtresi
Dry Type
Prime %100 Yükte Yakıt Sarfiyatı (lt/saat)
147.1
Prime %75 Yükte Yakıt Sarfiyatı (lt/saat)
109.2
Prime %50 Yükte Yakıt Sarfiyatı (lt/saat)
73
Alternatör Özellikleri
Üretici Aksa
Alternatör Markası ve Modeli AK 6540
Frekans (HZ) Hz 50
Güç (kVA) kVA 675
Tasarım   Brushless
VOLTAJ V 400
Faz 3
Otomatik Voltaj Regülatörü SX440
Voltaj Regülasyonu (+/-) 1
Yalıtım Sistemi H
Koruma Sınıfı IP22
Güç Faktörü 0.8
Alternatör Ağırlığı (Kg) 1685
Soğutma Havası (m³/dk) m3 62.1
Boyut ve Ağırlık
Açık Grup Kuru Ağırlık (kg.)
(kg.)
Boy
(mm.)
En
(mm.)
Yükseklik
(mm.)
Yakıt Depo Kapasitesi (lt.) (Lt.)
Kabinli Grup Kuru Ağırlık (kg.)
(kg.)
Boy
(mm.)
En
(mm.)
Yükseklik
(mm.)
Yakıt Depo Kapasitesi (lt.) (Lt.)
AK98 - 1500TP
9000 2050 2551
Standart Özellikler

- Su soğutmalı dizel motor

- Radyatör ve mekanik fan

- Dönen ve sıcak parçalara dokunmayı önleyen koruyucu kafes

- Elektrikli marş motoru ve şarj alternatörü

- Akü (kurşun asitli), kabloları ve sehpası

- Otomatik senkronizasyon ve güç kontrol sistemi (çoklu paralel jeneratör)

- Motor blok suyu ısıtıcısı

- Çelik şase ve titreşim önleyici takozlar

- Şaseye entegre yakıt tankı

- Esnek yakıt bağlantı hortumları

- Tek yataklı, ve H yalıtım sınıflı alternatör

- Endüstriyel kapasitede susturucu ve esnek çelik kompensatör

- Elektronik akü şarj cihazı

- Kullanma ve montaj kılavuzu

Kontrol Sistemi: InteliGen NT

1.Başlat

2.Durdur

3.Mode > OFF > MAN > AUT > TEST

4.Arıza sıfırlama

5.Mode < OFF < MAN < AUT < TEST

6.Korna sıfırlama

7.GCB kontrolü (kapat/aç)

8.MCB kontrolü (kapat/aç)

9.Enter

10.Ayarlanmış Setpoint değerini %5 arttır.

11.Ayarlanmış Setpoint değerini %5 azalt.

12.Setpoint değerini azalt.

13.Setpoint değerini arttır.

14.Escape / Çıkış

Cihazlar
InteliGen NT Oto Şebeke Arıza kontrol modülü Statik akü şarj cihazı Acil durdurma basma düğmesi ve kontrol devreleri için sigortalar
Yapı ve Boya

Çelik sac kabin içine monte edilen bileşenler.

Çinko Fosfat kimyasal, çelik ön kaplama korozyona dayanıklı yüzey sağlar

Polyester kompozit toz sonkat yüksek parlaklık ve son derece dayanıklı son kat oluşturur

Kilitlenebilir menteşeli panel kapı, kolay bileşen erişimi sağlar.

Montaj
Kontrol paneli, sağlam çelik sehpa ile jeneratör şasesine monte edilmiştir. Kontrol paneli  görünürlüğü dikkate alınara jeneratör setinin yanında bulunur.
Jeneratör Kontrol Ünitesi

95Vac - 264Vac giriş voltaj aralığı

45Hz - 440Hz giriş besleme frekansı aralığı

240Vdc'den 365Vdc besleme voltajına doğrudan çalışma yeteneği

27.6Vdc fabrikada ayarlanmış DC çıkış terminal voltajı (29.4Vdc'ye kadar seçenek)

5Adc sürekli yük çıkış akımı

Kısa devrede çalışma imkanı

Daha yüksek çıkış akımı değeri ve yedekli çalışma için paralel bağlantı

Daha yüksek çıkış gerilimi gereksinimleri için seri bağlantı kapasitesi

Yüksek işletim güvenilirliği için soğutma fanı kullanılmaz

Sağlam kullanım ve kolay montaj için alüminyum alaşımlı kasa


Standart Özellikler

• Hem tek hem de çoklu jeneratörler için kapsamlı gen seti kontrolörü ve 32 gen setine kadar paralel çalışma

• Standby veya paralel modlarda çalışma.

• Çıkarılabilir InteliVision 5 veya InteliVision 8 renkli ekranlarla kullanılabilirlik.

 • ECU'lu motorların desteklenmesi (Elektronik Kontrol Ünitesi) 

• Entegre edilmiş CAN bus yolu ile eksiksiz gen-set çözümü ve sinyal paylaşımı.

• Birçok iletişim seçeneği - kolay uzaktan denetim ve servis.

• CAN üzerinden yük paylaşımı ve VAr paylaşımı CAN aracılığıyla paylaşılan sanal girişler ve çıkışlar Geniş uygulama yelpazesi.

• Tekli veya çoklu jeneratörler ile Şebeke Senkronu, Otomatik yedekleme fonksiyonu, Çoklu ada modu çalışması . 

• Gelişmiş Power Management fonksiyonu

• Şebekeye paralel olarak özelleştirilebilir yük kontrolü

• Geniş ECU desteği yelpazesi

• Son derece kolay configurasyon olanağı

• Zamanlayıcılar, Dahili PLC, Kuvvet değerleri ve daha fazlası

• İsteğe bağlı iletişim modülü ile aktif e-posta mesajlaşma ve SMS

• Durdurma, Manuel, Otomatik, Test, Başlat, Sessiz / Lamba testi,

• Otomatik senkronizasyon ve güç kontrolü AMF fonksiyonu, Baz yükü, İçeri / Dışarı Aktar, Peak shaving,Gerilim ve PF kontrolü (AVR)

• Gerilim, Akım ve Güç ölçümünde True RMS (TRMS) kullanılır

Ölçme Göstergeleri
MOTOR
Motor hızı
Yağ basıncı
Su sıcaklığı
Motor Çalışma Saatleri
Batarya voltajı
Bakım Planı

JENERATÖR
Gerilim (L-L, L-N)
Akım (L1-L2-L3)
Frekans
Toprak kaçağı
kW
Güç faktörü
kVAr
kWh, kVAh, kVArh

ŞEBEKE
Gerilim (L-L, L-N)
Frekans

Opsiyon Özellikleri

Yüksek yağ sıcaklığı - Durdurma

Düşük yakıt seviyesi - Durdurma

Düşük yakıt seviyesi - Alarm

Yüksek yakıt seviyesi - Alarm

Ağa paralel olarak özelleştirilebilir yük kontrolü

Geniş ECU desteği yelpazesi

Son derece kolay configurasyon olanağı

Zamanlayıcılar, Dahili PLC, Kuvvet değerleri ve daha fazlası ComAp'ın InteliVision ekranlarıyla uyumludur

Aktif e-posta mesajlaşma ve iletişim modüle SMS

Standartlar

EN 60068-2-6 ed.2:2008

EN 60068-2-27 ed.2:2010

EN 60068-2-30:2005

25/55°C, RH 95%, 48hours

EN 60068-2-64

EN 61010-1:2003

Elektronik Akü Şarj Cihazı

EBC 2405M, her türlü Kurşun Asit Akü (jel tipi sızdırmaz Kurşun Asit Aküler dahil) şarj etmek,aküyü korumak ve kullanım ömrünü uzatmak için tasarlanmış ve optimize edilmiştir.

EBC 2405M, 24V akü sistemine 5A'lık sürekli şarj akımı sağlayabilir (voltaj, 27.4Vdc'ye kadar, 29.4Vdc'ye kadar bir seçenekle ayarlanır) Bu akü şarj cihazları, performans göz önünde bulundurularak tasarlanmıştır ve akü ömrünü korumak ve uzatmak için özel dikkat gösterilmektedir. 

EBC 2405M, anahtarlama transistörünün genel verimliliği artıran AÇIK veya KAPALI olan iki durumuna sahip olduğu “Anahtarlamalı Mod” teknolojisi ile tasarlanmıştır, bu nedenle aşırı ısı dağılımını azaltır ve buna karşılık cihazın ömrünü ve güvenilirliğini artırır.

Kontrol sistemi akünün üç aşamada şarj edilmesine olanak tanır:

Sabit akım modu (akü hücrelerini koruma)

Sabit voltaj modu (şarj akımını azaltır)

Floating şarjı (dahili kendi kendine deşarj telafisi)

Sabit akım modu; akü nominal kapasitesinin altına boşaltıldığında, hücreleri korumak ve plakalara verilen zararı azaltmak için pile yüksek şarj akımı akışı sınırlanır.

Pil kapasitesi geri kazanıldığında, her hücre voltajı 2,30Vdc ila 2,45Vdc seviyesine ulaşır, bu da gerekli şarj akımının azalmaya başladığı anlamına gelir.

Gerekli akü terminal voltajına tam olarak ulaşıldığında, şarj cihazı dahili kendi kendine deşarjı (Floating şarjı) telafi etmek için yeterli akımı sağlamaya devam eder. Bu, akünün yüksek şarj durumunu koruyabilmesini ve gerektiğinde nominal çıkış akımını sağlayabilmesini sağlar.

Kabin: AK98 - 1500TP
Standart Özellikler


Kabin Seri Modeli AK98 - 1500TP
En mm. 2050
Boy mm. 9000
Yükseklik mm. 2551
Yakıt Depo Kapasitesi (lt.) Lt.